الموقع الرسمى للفنان سامح حسين | sameh hussien Official Website

اخبار سامح حسين صور سامح حسين تصميمات وخلفيات سامح حسين مسلسلات وافلام سامح حسين فيديوهات سامح حسين

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اخبار سامح حسين صور سامح حسين تصميمات وخلفيات سامح حسين مسلسلات وافلام سامح حسين فيديوهات سامح حسين

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الادارة: اهلا وسهلا بكم فى الموقع الرسمى للفنان سامح حسين
الادارة: عند وجود اى استفسار او اقتراح او شكوى اتصل بنا وسيتم الرد عليك فى اقرب وقت

الادارة: للمشاركة فى شريط الاهداءات اضغط هنا

الادارة: للدخول فى شات ودردشة موقع سامح حسين اضغط هنا

الادارة: يرجى من جميع زوار واعضاء موقع سامح حسين قراءة قوانين الموقع قبل اى مشاركة فى الموقع

الادارة: عند وجود اى موضوع مخالف للقوانين يمكنك التبليغ عن الموضوع من خلال هذا الزر  وشكرا لتعاونكم مع الادارة

الادارة: للمشاركة فى التبادل الاعلانى فى موقع سامح حسين اضغط هنا ويرجى قراءة قوانين التبادل الاعلانى قبل المشاركة

اهداءات الموقع leda ragab: الف مبروك لملك الكوميديا سامح حسين على نجاح الزناتى مجاهد المسلسل مكسر الدنيا بجد معنديش نفس اتفرج على حاجة غير لفنان مصر الاول سامح حسين اهداءات الموقع TAMER HAMZAWY: اجمل واحلى بوكيه ورد لكل زوار واعضاء موقع سامح حسين منورين الموقع اهداءات الموقع rere395: اليوم 16 ديسمبر عيد ميلاد فنانا والمبدع النجم سامح حسين santa كل سنه وهو طيب وعقبال 100سنه happy birth day santa  اهداءات الموقع sameh hussien: كل سنة وانتم طيبين بمنسابة السنة الجديدة ويارب تكون احلي من اللي قبلها ونحقق فيها احلامنا كلنا والاهم مصر تكون بخير دايما سامح حسين

طارق الدسوقى النوسانى
عاشقه ميشو
ahmed khaled
toto algaaly
شريف حمدي
هاجر
محمد حامد
menna_same7
حلم العمر
توكاتكتوكا
TAMER HAMZAWY
15 مشترك

الفنان سامح حسين يتواصل مع كل عشاقه

TAMER HAMZAWY
    TAMER HAMZAWY
    الادارة

الفنان سامح حسين يتواصل مع كل عشاقه Empty الفنان سامح حسين يتواصل مع كل عشاقه

مُساهمة من طرف TAMER HAMZAWY السبت سبتمبر 04, 2010 5:22 am

يتواصل الفنان سامح حسين مع كل محبيه وعشاقه من خلال هذا الموقع قريبا سامح هيشوف وهيرد على كل التعليقات
    توكاتكتوكا
    عضو جديد

الفنان سامح حسين يتواصل مع كل عشاقه Empty رد: الفنان سامح حسين يتواصل مع كل عشاقه

مُساهمة من طرف توكاتكتوكا الإثنين نوفمبر 15, 2010 11:09 pm

انا بحبك جدا جدا اوىىىىىىىىىىىىىىىىىى وانت انسان حلو جدا من جواك ونضيف واخلاقك عالية ومحترم اوى وانا بعشقق اوى عشان كمان متواضع جدا وبحس انك زى اخوايا
    حلم العمر
    حلم العمر
    عضو جديد

الفنان سامح حسين يتواصل مع كل عشاقه Empty رد: الفنان سامح حسين يتواصل مع كل عشاقه

مُساهمة من طرف حلم العمر الثلاثاء نوفمبر 30, 2010 5:22 pm

يعني حاجة تجنن و تخلي الواحد يضحك و يتبسط حتى لو كان قاعد وحده و ألف مبروك الموقع الجديد و تسلم ايدك,,,,
    menna_same7
    menna_same7
    عضو جديد

مُساهمة من طرف menna_same7 الأربعاء ديسمبر 01, 2010 8:45 am

10000000000000 مبروك على الموقع الجديد انا كنت متضايقة جددددددا علشان الموقع التانى بتاع سامح اتقفل بس انت عوضتنا بدة و يا رب الموقع يكبببببببببببر اكتر و اكتر
    محمد حامد
    محمد حامد
    عضو مشارك

مُساهمة من طرف محمد حامد الإثنين ديسمبر 06, 2010 8:01 am

فعلا موقع رائع وجميل وانا منتظر الفنان سامح حسين يكون موجود
    هاجر
    عضو جديد

الفنان سامح حسين يتواصل مع كل عشاقه Empty منتظرين الأستاذ سامح

مُساهمة من طرف هاجر الإثنين يناير 03, 2011 10:40 am

السلام عليكم:

فعلا الموقع فكرتوا حلوة وأنا مستنية تواجد الأستاذ سامح حسين أرجوا تبقوا تقولولنا إمتا وكان عندي طلب من الأشتاذ سامح ويارب يتحقق إنوا يعمل جزء 2 من اللص والكتاب يعني مثلا ميشو وهوه في السجن وفطين مع عائلته وأبوه وعموا والظابط سارة وميشو أكيد لما يطلع من السجن بقى يبقى فيه ناس بيلحقوا لإنهم عاوزين يخلصوا نوا من بعد أما تاب ده لما شفت الجزء الأول بقيت بعمل جزء تاني في خيالي أه والله لإني مش عوزاه يخلص فياليت يكون في جزء تاني عشان حبيبك .

ومستنيين حضورك.
    والسلام عليكم.
    شريف حمدي
    عضو جديد

مُساهمة من طرف شريف حمدي الأربعاء يناير 26, 2011 3:12 pm

بجد نفسي الموقع ده يكبر ويبقي احسن موقع لسامح حسين الفنان الاكثر من رائع وانا نفسي اساعد في اي حاجة لموقع عشان يكبر بس زي مانا قولت انا مبعرفش اشارك ازاي يعني ازاي احط فيديوهات وكدة
    toto algaaly
    عضو جديد

مُساهمة من طرف toto algaaly الجمعة مارس 11, 2011 9:37 am

انا بحب حضرتك و تمثيل حضرتك و ربنا يوفقك
    ahmed khaled
    ahmed khaled
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف ahmed khaled الخميس يوليو 07, 2011 5:15 pm

بجد نفسي الموقع ده يكبر ويبقي احسن موقع لسامح حسين الفنان الاكثر من رائع وانا نفسي اساعد في اي حاجة لموقع عشان يكبر بس زي مانا قولت انا مبعرفش اشارك ازاي يعني ازاي احط فيديوهات وكدة
    عاشقه ميشو
    عاشقه ميشو
    عضو مشارك

مُساهمة من طرف عاشقه ميشو الجمعة يوليو 08, 2011 10:15 am

واااااااااااااااااااو
    هاد الخبر رائع وانا بيشرفني انو انا في منتدى يمره فيه النجم الكبيييييييييير ياسامح حسين
    احنى مستنينك بفارغ الصبر لاتطول الغيبه علينا Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

عدل سابقا من قبل عاشقه ميشو في الإثنين يوليو 11, 2011 2:32 am عدل 1 مرات
    ahmed khaled
    ahmed khaled
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف ahmed khaled الجمعة يوليو 08, 2011 10:23 am

السلام عليكم:

فعلا الموقع فكرتوا حلوة وأنا مستنية تواجد الأستاذ سامح حسين أرجوا تبقوا تقولولنا إمتا وكان عندي طلب من الأشتاذ سامح ويارب يتحقق إنوا يعمل جزء 2 من اللص والكتاب يعني مثلا ميشو وهوه في السجن وفطين مع عائلته وأبوه وعموا والظابط سارة وميشو أكيد لما يطلع من السجن بقى يبقى فيه ناس بيلحقوا لإنهم عاوزين يخلصوا نوا من بعد أما تاب ده لما شفت الجزء الأول بقيت بعمل جزء تاني في خيالي أه والله لإني مش عوزاه يخلص فياليت يكون في جزء تاني عشان حبيبك .

ومستنيين حضورك.
    والسلام عليكم.
    طارق الدسوقى النوسانى
    عضو جديد

مُساهمة من طرف طارق الدسوقى النوسانى الإثنين يوليو 11, 2011 12:25 pm

انا شايف ان احلى حاجة فى الموقع ان الفنان سامح هيقدر يرد على تعليقاتنا ونتواصل معاه ودى فى حد ذاتها شىء عظيم
    rere395
    rere395
    مشرفة اخبار سامح حسين

مُساهمة من طرف rere395 الثلاثاء يوليو 19, 2011 1:25 am

انا بموت فيك يا سموحه
    TheRed magic
    TheRed magic
    عضو مشارك

مُساهمة من طرف TheRed magic الثلاثاء يوليو 19, 2011 2:50 am

هينورنا اكيد
    اسماعيل ياسين
    عضو جديد

مُساهمة من طرف اسماعيل ياسين الجمعة نوفمبر 11, 2011 6:44 pm

:lol!: انا في انتظارك يا سامح يافنان ياقمر ياجميل [list=1][*]
    yoyahatem
    عضو جديد

مُساهمة من طرف yoyahatem الأربعاء يوليو 31, 2013 2:34 am

Very Happy انا بحبك جدا جدا اوىىىىىىىىىىىىىىىىىى وانت انسان حلو جدا من جواك ونضيف واخلاقك عالية ومحترم اوى وانا بعشقك اوى عشان كمان متواضع جدا وبحس انك زى اخوايا و اصيل و عمرك ما كنت ناكر للجميل و ان تستحق جايزة نوبل على اعمالك لأن اعمالك هدافة مع انها كوميدية لكن هادفة و مربية اجيال انا اتربيت عليها هى و مسلسل يوميات ونيس لأنهم اعمال كوميدية و مريبة اجيال فى نفس الوقت

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 2:09 am